You can take me higher.

Sunday: åkte in till stan (i vår nya bil!!) och Linus drog till jobbet och jag trippade upp till mina föräldrar. Spenderade någon timme läsandes SKAM och sedan gjorde jag mig i ordning. Halkade upp till Vällingby i solen och mötte upp Carro och efter ett ärende på Apoteket (jag är stamkund) slog vi oss ner för en tre timmars-fika. Vi pratade om oss jsälva och våra föräldrar, om studier och arbeten, om förhållanden och kärlek och män och sex, om komplex och självförtroende och självkänsla och självinsikt, om vänner och ovänner.. Om allt. Och det var sjukt bra och mysigt som vanligt. Skiljdes åt strax innan sex och L hämtade upp mig. Kom hem till landet vid halv åtta, satt i köket och pratade med mamma Eva och käkade soppa till middag. Spenderade kvällen i soffan framför TV:n.


Sjuukt söta Carro.
(Och nej, det är inte hennes glasögon..)


Monday: vaknade för en halvtimme sedan och nu tänkte jag väcka karln. Planerna today: tvätta; städa vårat rum; omprogrammera min laptop; ta en promenad och ta en sväng på träningscykeln. Något mer? Hmms.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback