It takes a road to go nowhere.

Saturday: sjukt ovärd dag, fram tills Linus kom hem. Vi lagade middag och tände ljus och hade oss, och sedan kastade vi oss i soffan och tittade på 'Robinson 2009' och 'Jag vet vad du gjorde förra lördagen' - sjukt underhållande - och sedan plöjde vi en massa BB-avsnitt och Two and a Half Men-avsnitt. Myspys.

Sunday:
kom hem till mina föräldrar på förmiddagen och på eftermiddagen mötte jag upp Carro för att gå på bio - 'En shopaholics bekännelser'. Det var mysigt, men filmen var betydligt sämre än jag förväntat mig. Efter bion skiljdes vi åt i snöovädret(!) och jag sprang hemåt. Käkade middag med älsklingen och sedan spenderade vi kvällen på vårat rum. Tittade på TV, pratade massor, skrattade och myste. Och somnade sent som vanligt.

Monday: vaknade för någon timme sedan och käkade frukost och sade hejdå till Linus och sedan hamnade jag här. Om ett par timmar ska jag möta upp Jojjo för en eftermiddagsfika och ikväll drar karln och jag ut till landet. Någonstans här emellan tänkte jag spana in högskoleprogrammen inför hösten och kanske dra ut och övningsköra. Vi får se hur långt tiden räcker.




Såhär snygga var jag och
Carro igår innan bion.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback