Mitt liv i mobilformat.

Rensade luren på pics: Samtliga är tagna från juni fram tills idag.

   
Bild1: Mobilen var ny, jag testade kameran och fick en söt bild på karln på köpet.
Bild2: Leyla och jag på vårt studentfoto. Bild3: En sommardag vid Malmen.

   
En mysig sommarkväll på landet, som vi spenderade krökandes med Tobbe och Lina.

   
Bild1: Gräsö. Bild2&3: Carro och jag var bruna och snygga i somras. Bild4: Det var Jojjo också!

   
Bild1: I höstas färgade jag håret jätteljust. Bild2: Och på ICA hade dem chokladDOPADE tomtar.
Bild3&4: Carro och jag hittade ett par sexiga glajjor som vi naturligtvis ville prova.


Och denna är tagen nu ikväll, när jag var ute och sprang. Solnedgången var så sjukt vacker.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback