You don't belong here in my head.

Saturday: det blev en fyra timmar lång date med Hermon. Vi promenerade och sedan gick vi upp till Donken och åt och pratade. Om allt från minnen till framtiden. Sjukt mysigt. Skiljdes åt vid halv sex och Linus och jag åkte ut till landet. Käkade middag och sedan åt vi snask framför Melodifestivalen. Lyckades fördriva fyra-fem timmar i soffan, för vi kom inte i säng förrän vid halv tre. Mysig dag!

Sunday: sitter i köket och har precis ätit en portion havregrynsgröt. Kom hem till mina föräldrar för en timme sedan, när L stack till jobbet. Migränen är på besök idag, så mår inge vidare. Det är därför ganska självklart att jag spenderar denna trista söndag med min pocket. Deprimerande väder är det ju också, så det gör ju inte så mycket egentligen.

Cravings: den otrevligt snygga väskan från MQ (jag är KÄR); obegränsat med (cash) vårkläder; vår och SOMMAR.


Gräsö, summer of '08.
Det är helt okay att solen och värmen och sommaren kommer nu. Jag lovar.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback