You make me real.


Tuesday: Linus kom hem jättesent och vi kastade oss in i bilen och åkte ut till landet. Fick bli (en utsökt!) middag på Donken på vägen ut, eftersom vi hade hade någon lust att ställa oss och laga middag elva på kvällen. Slocknade i soffan vid midnatt.

Wednesday (vår 28 månaders-dag!): kom att bli en mycket mysig dag. Linus och jag vaknade av oss själva vid tolv-tiden och låg kvar och myste en stund innan vi masade oss upp. Åt en mysig frukost framför TV:n och tog sedan en lång och skön dusch tillsammans. Åkte in till Norrtälje och promenerade runt i vårsolen och pratade och skrattade. Vårkänslorna spirade vilt och det var precis hur mysigt som helst. När vi kom hem landade vi i soffan, där vi slötittade på TV innan middagen och sedan spenderade vi ytterligare lite tid i soffan, innan vi låste in oss på vårat rum. Satte på stämningsfull musik, tände ljus och tog fram massageoljan. Sjukt underbart. Låg och pratade och myste under täcket länge, innan vi avslutade kvällen med ett par Friends-avsnitt.


Thursday:
finns inte så mycket att säga om torsdagen. Vi kollade på TV och pratade igenom en massa saker och på kvällskvisten tog vi en iskall promenad. Myste i soffan och gick och lade oss tidigt.

Friday: åkte in till stan tidigt imorse och jag landade hemma hos mina föräldrar. Pratade en del med morsan, satte mig vid min gamla dator och tittade igenom en massa texter och bilder och MSN-historik och skrattade och fick ångest och ont i magen.. Sedan hörde Carro av sig och jag fick bittert inse att jag är expert på att slösa tid, så jag hoppade in i duschen och gjorde mig i ordning. Slängde på mig skinnjackan (för första gången i år) och jag kände mig löjligt vårig. Mötte upp Carro och hennes hund Wira och vi gav oss ut på en långpromenad i vårsolen. Promenerade igenom Grimsta naturreservat och ner till vattnet och runt i skogen och fram och tillbaka. Det slutade med att vi kom hem till henne vid fem och insåg att vi hade varit ute och gått i tre timmar(!). Sjukt välbehövt och mysigt. Sedan var Carro snäll och skjutsade hem mig och jag totalkraschade i sängen.

Status: är helt slut och känner mig hängig och frusen. Mina fötter gråter och mitt huvud är klart osams med mig, men sådant är livet. Nu ska jag packa ihop lite grejer, för när L kommer hem ska vi ut till landet.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback