You can find happiness in misery.

Monday: Linus var ledig, vilket innebar att vi hade en hel dag tillsammans. Mys! Vi myste i soffan, bakade supergoda cupcakes och åt middag framför TV:n. Vid sex-tiden kom Niklas förbi och vi slog oss ner i köket, åt nybakade cupcakes och snackade skit. Sedan bänkade sig grabbarna framför TV-spelet, så jag flydde med min laptop. Vid halv elva tackade Niklas för sig och Linus och jag tog en dusch och myste framför Friends, innan det var dags att sova.

Tuesday: åkte in till stan i snöovädret (fyfaan) och gjorde mig i ordning, innan jag gick upp till sjuk-Ewa. Hon sade att jag hade blivit lite bättre och att vi ska börja behandla hela min kropp nästa gång. Sprang förbi Apoteket och köpte (fel) värktabletter på vägen hem.

Status: magen är nu full med havregrynsgröt och jag har fått ont i skallen. Kul! Ska försöka röja upp lite här inne under dagen och i eftermiddag ska jag förhoppningsvis ut och köra. Hoppas bara att det slutar snöa tills dess.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback