And my love is real, but you can't control it baby.

Wednesday: gick upp vid elva-tiden och väckte Linus en stund senare. Myste bort ett par timmar och strax efter lunchtid  packade vi en väska med lite pick-nick och travade upp till skogen. Slog oss ner på ett berg och grillade korv och marshmallows, pratade och myste. Underbart mysigt. Ett par timmar senare drev kylan (och åskan!) oss hem igen och vi slog oss ner i soffan, Linus spelandes TV-spel och jag med laptopen i knäet. Men sedan fick jag nog av att bara sitta stilla, så jag övertalade Linus att följa med mig ut på en springrunda i skogen. Det var så himla skönt, bortsett från att jag tog i alldeles för mycket och fick ett astma-anfall. Greps av panik och trodde att jag skulle dö, så det tog en stund för Linus att lugna ner mig. FY. Väl hemma igen blev det en dusch, lite TV-tittande, gos med kissarna och sedan avslutade vi dagen och kvällen tittandes på en film i sängen.

Thursday: kom hem till mina föräldrar i förmiddags, gjorde en massa saker som behövde göras och sedan gjorde jag mig i ordning och haffade tuben till Vasastan. Hade ett "kundbesök" inbokat kl. 18.30 (kul!), så kom precis hem därifrån. Nu mår jag inge vidare, har känt mig hängig hela dagen, så ska äta lite mat och sedan bosätta mig i sängen. Skönt!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback