I wanna stay this way.

Friday: kl. 13 mötte jag upp Jojjo och vi spenderade ett par mysiga timmar tillsammans; shoppade, fikade och pratade. Så himla mysigt. När jag kom hem åt jag en sen lunch och sedan började jag på ett litet (läs: stort) projekt, vilket tog mig drygt fyra timmar. Men bra blev det! Var klar vid åtta, packade väskan och sedan åkte Linus och jag hem till landet. L kollade på slutet av hockeymatchen (han tvingade mig lyssna på radion hela vägen hem..) och jag satt en stund framför datorn. Efter lite gos med kattungarna (dem har blivit nästan-stora!) tog vi en dusch och sedan somnade vi framför ett Friends-avsnitt i sängen.

Saturday: vaknade vid sju-tiden av att Leo och Ollie sprang runt och busade i vår säng. Somnade om, men vaknade kort därefter av att Leo kom upp och lade sig på mitt bröst och att Ollie klättrade på mitt ben. Sötnosarna. Efter en massa bökande (gick inte att ligga bekvämt!) somnade jag om och vaknade en timme senare, när Linus alarm ringde. Gick ner och gjorde frukost och sedan däckade jag igen när Linus stuckit till jobbet. Vaknade för en timme sedan.
Nu har jag precis fixat naglarna, och tänkte styra upp lite här inne. Det ser ut som ett krigsfält och det är varken ett skämt eller en överdrift.
Vid sex-tiden i eftermiddag ska vi vara snygga och glada och befinna oss hemma hos Tobbe. Lina fyllde ju 20 år i veckan, så ikväll ska det firas.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback