When you go down, when you go down, down.

Monday: gjorde absolut ingenting vettigt på hela dagen. Förutom fixade naglarna typ, men om det räknas som något vettigt kan ju diskuteras. När Linus kom hem tog vi en uppfriskande kvällspromenad och sedan blev det middag och mys framför TV:n.

Tuesday: gick upp vid halv elva, ägnade en halvtimme åt att försöka få igång Internet, på mina gamla stationära dator. Roligare sätt att starta dagen på finns ju. En timme senare väckte jag Linus och vi låg kvar och drog oss en stund, innan vi gick upp och åt frukost. Kl. 14 hade jag tid hos ungdomsmottagninen och jag fick äntligen nya p-piller. Jag har ju hållit på att krångla fram och tillbaka och har i stort sett provat allt som går att prova. Minipiller, olika sorters p-piller och Nuva-ring. Men inget har "fungerat" bra för mig. Så nu fick jag några p-piller som förhoppningsvis kommer att fungera bra, och om inte, så är det sista alternativet att sätta in en spiral. Uäh, vill inte. Så håller alla tummar att den här sorten är så bra som han påstod. Efter besöket åkte Linus och jag ut till landet och käkade en god wok-middag på vägen ut.

YAY: har fått tillbaka både min mobil och laptop, som båda varit inne för reparation. Drygt är bara att dem har bytt ut hårddisken på datorn och satt in en mindre än vad jag ska ha. Så det blir till att skicka iväg den igen. Menmen. Sådant är livet.

På repeat:
http://open.spotify.com/track/0bVVTWIBqdjHBvYgJVtwXE

Now: ska jag krypa ner under täcket i soffan och njuta av min drömprins till pojkvän!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback