Det snurrar i min skalle.


Älsk's och min fölsispresent till Lina.


Saturday night: när Linus kom hem slängde han sig in i duschen, medan jag sprang runt och plockade ihop allt vi skulle ha med oss, samt slog in Lina's fölsispresent. Strax efter 18, kom vi hem till Tobbe och för första gången på flera år var vi först. Det har aldrig hänt förr, utan vi brukar alltid vara sena eller komma sist. Men inte i fredags! (Carro: "Jag tänkte det, men jag sade inget!" Haha.) Vi drack stark välkomstbål och lyssnade på musik, och när alla var på plats blev det presentöppning och kilovis med mat.











Nästan hela gänget samlat.


Vi körde fem(fylle)kamp (ovan) och efteråt smög jag, Carro och Annie ut och satte oss på trappan, för lite tjejsnack. Det visade sig bli en-två timmars prat. Supermysigt var det i alla fall. Det blev en underbar kväll; Lina var helt urflippad, det sjöngs singstar, dansades, röktes, skrattades, dracks, skålades och pratades. Vid fyra-tiden trillade Linus och jag innanför dörren och däckade dirr.


  












Extramaterial (från Lina's kamera):










Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback