You think you have more fun than I have.

Saturday: vågade mig hem till Vällingby på förmiddagen, så vid ett-tiden mötte jag upp Carro. Sedan spenderade vi ett par timmar letandes kläder och jag köpte smink och ett par spetshipsters i en somrig färg och Carro fyndade en söt blus och köpte äntligen sina efterlängtade tygskor. Vi åt glass på Donken, pratade och satt på en bänk i solen. Himla mysigt! Sprang in i min barndomskompis Sarah också och jag insåg hur sjukt det är det där med tid. Vid fem skiljdes vi åt och jag knatade hem och pratade och skrattade med mamma. När Linus kom hem åkte vi ut till landet, åt en mysig middag ute på altanen, tittade på Robinson och gick en uppfriskande kvällspromenad.

Sunday: kom hem vid halv elva och en timme senare gick mamma och jag upp till centrum. Hon skulle agera smakråd, då jag hade spanat in en tunika, som jag efter många om och men köpte. Kom hem någon timme senare och åkte då direkt och passade grabbarna. Kom precis hem. Nu ska mamma och jag sy om tunikan jag köpte, får hoppas att det blir bra.

Imorgon ska jag (troligtvis) träffa Carro, vilket blir första gången på en sisådär månad, då vi av förklarliga skäl inte träffats. Vi får se vad vi hittar på. Och på tisdag är Linus ledig, så vi ska försöka hitta på något mysigt. Lite drygt är bara att jag jobbar på eftermiddagen. Dessutom måste jag verkligen övningsköra och plugga teori i veckan, ååångest.


OCH FINT VÄDER VILL JAG HA!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback