Think I'm addicted to your light.

Thursday: vaknade kl. 06.00 imorse och kände mig ofattbart pigg, så det tog en stund att somna om. Vaknade sedan i omgångar när Linus sprang runt och gjorde sig i ordning. Han drog hemifrån vid nio och sedan ringde NN-Therese och berättade att "kundbesöket" igår hade gått bra. YAY! Ska in till kontoret och träffa min handledare så fort som möjligt och sedan köra igång.

I övrigt har jag åkt på en förkylning igen, vilket är FETT drygt. Men jag misstänkte att jag höll på att bli sjuk, så hängig som jag var igår. Ska snart ta en dusch och försöka piggna till lite. Under dagen måste jag upp till Vällingby och uträtta ett par ärenden, pilla på en sak tills imorgon.. Och så hörde Jojjo av sig igår och ville träffas, så vi bestämde en date idag. Mysigt.



Tequila-drinkar!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback