Let's have some fun, this beat is sick.

Status: vaknade för ett par timmar sedan och har hunnit med att äta frukost. I eftermiddag ska jag hem till familjen F, där jag från och med nu ska arbeta som barnflicka till Olof, 3 och Peder, 1,5. Från början var det tänkt att jag skulle ha det här jobbet som ett extrajobb i höst, då jag studerar.. Men familjen behöver hjälp omedelbart och eftersom jag inte har något annat jobb just nu, så ska jag köra igång direkt. Kommer bli great.
Ikväll ska Linus och jag hem till landet och förhoppningsvis mysa framför en LOVEFiLM-film. Och imorgon eftermiddag/kväll ska jag äntligen träffa Carro! Var alldeles för längesedan vi promenerade och pratade-pratade, så det ser jag verkligen fram emot. 

Något sjukt: idag är det exakt en månad kvar till min 20 års-dag! Vadfan är det? JAG BÖRJAR BLI GAMMAL! Snart närmare till trettio än till tio. Är det ett skämt, eller?


I lördags.
Fr.v. Annie, Linus, jag och Carro.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback