You filled me up again.

Tuesday and wednesday: gled förbi någorlunda obemärkt. Jag jobbade i tisdags och Linus var med i lekparken en stund, till pojkarnas stora glädje. Annars har Linus och jag har njutit av varandras sällskap, vi har gått kvällspromenader, spelat kubb, spelat spel, skrattat, pratat, gosat med katterna och ätit en massa junkfood.. Utöver det har jag fixat snygga manikyrnaglar och igår kväll satte vi oss på en filt och åt pizza och pratade. Helt sjukt mysigt.

  

Thursday: Linus' fem dagar långa ledighet är nu över (från och med nu jobbar han i princip varenda dag fram till juli typ..), så jag sitter ensam hemma på landet. Startade dagen med att äta jordgubbar med mjölk (yummie!) till frukost i soffan. Och sedan dess har jag gosat med kissarna (som är där jag (och Linus) är hela tiden.. är vi ute är dem ute, sitter i i soffan ligger dem i mitt eller Linus knä, ligger vi i sängen ligger dem brevid och sover..) och bloggat i kapp de senaste dagarna. Börjar bli sjukt rastlös, så nu tänkte jag ta tag i evighetsprojektet: städa Linus' och mitt rum. Det ser som vanligt ut som ett jefla krigsfält.. Yay.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback