Två och ett halvt år av en evighet.


Två och ett halvt år(s): kärlek (och ett helt år som förlovade) firade Linus och jag i måndags. Vi hade sedan länge beslutat att bara spendera dagen hemma, så det gjorde vi. Med undantag att vi åkte in till Norrtälje och handlade lite. På eftermiddagen åt vi en mysig middag och efterrätt och sedan myste vi med lite sällskapsspel. Efter lite TV-tittande smög Linus in på vårat rum och tände lite ljus och sedan bytte vi presenter. Och jag fick ju som sagt BILJETTER TILL COLDPLAY(!!). Är fortfarande så satans lycklig. Bästa möjliga sittplatser och allt. I augusti smäller det. Åh! Kan knappt vänta. Vi avslutade vår underbart mysiga dag, snaskandes chips och dip framför en film.

   






Tänk att det är två och ett halvt år sedan det blev du och jag. Och att det redan har gått ett helt år sedan vi satte på oss våra ringar och lovade varandra 'föralltid'. Du är min allra bästa vän, min trygghet, och min varje dags lycka.
"Men det bästa av allt: du är min verklighet."

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback