Will you be the light who guides me home?

Update: jag plockade undan och dammade lite inne på rummet, men längre än så kom jag inte. Får fortsätta imorgon eller något. Tog istället en lång och skön dusch och fräschade till mig. Nu sitter jag framför TV:n och väntar på att Linus ska komma hem. Då blir det middag och vad resten av kvällen har att erbjuda, får vi se.
Imorgon är det i alla fall fredag och det är alltid underbart. Carro och jag tänkte träffas, men eftersom mina föräldrar åkt på någon envis magsjuka, så får vi se om jag vågar mig hem. I övrigt hoppas jag att helgen bjuder på fint väder och mysigt umgänge.

Looking forward to: min 20 års-dag; midsommar på landet; fira Linus and me turning 20; tältsemester på Gräsö; COLDPLAY på Stadion.. Och att sitta på en solig uteservering; bada och sola; ta soliga kvällspromenader; ljumna sommarnätter; åka båt och picknicka; grillkvällar och berusade nätter.. JAG VILL HA SOMMAR NU.


En ljummen, berusad och underbar kväll förra sommaren.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback