You're not here with me.

Tuesday: vilken fantastiskt mysig dag det har varit idag! Direkt efter frukosten lade vi oss ute på altanen och solade. I timme efter timme. Vid tre-tiden gick jag in och rörde ihop en lätt sallad till lunch och sedan pressade vi i någon timme till. När vi kom in insåg vi att vi hade legat ute i solen i FEM TIMMAR. Linus är nu så röd som jag aldrig tidigare skådat honom och hela min kropp svider. Men färg har jag fått, om än lite rödlätt på vissa ställen.
Efter en svalkande dusch fräschade vi till oss och åkte ner till ICA. Käkade middag för någon timme sedan och nu kom vi precis in från en promenad. Ska snart sätta igång gårdagens LOVEFiLM-film, då vi somnade igår.

Slapp jobba idag förresten, då P var sjuk, så det blir imorgon och på torsdag istället. På torsdag innan jobbet ska jag nog träffa Linda också, vilket ska bli himla mysigt. Hoppas på fint väder i alla fall. Och så måste jag ju plugga till det där förbannade körkortet också..

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback