Yster.

Ur Carro's blogg, om måndagen:

"På vägen mötte vi en turist på cykel som undrade var han var på kartan och om det fanns något roligt att se på Djurgården. Jessi mumlade nåt om Skansen och jag försökte förklara så gott jag kunde. "Small animals and old house" kanske inte låter så jätte-exotiskt men han cyklade ändå bort mot Skansen-hållet."

Haha, förmodligen är det ingen annan än jag (och hon) som ser det komiska i det här, men det bryr jag mig inte om. Saken är den, att när vi är tillsammans, så är det ofta turister kommer fram och frågar oss om något och då drar Carro alltid till med sin snygga engelska. Det är lika roligt varje gång. Efter sin välformulerade förklaring "small animals and old house", avslutade hon med "It's nice!" Haha.

And also:
"Har inte träffat Jessi på hur länge som helst så det var jättemysigt. Den kvinnan kan skratta om man säger så. Endorfiner på hög nivå långt efteråt."




Crap
Crap from: Carro

Hahaha men det äääär ju nice! :D

2009-05-27 @ 13:09:56

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback