Men jag har tröttnat på att vara likadan.

God morgon. Det har inte hänt särskilt mycket under de senaste dagarnas blogg-uppehåll. Har blivit jättejätteförkyld, så har legat sänkt hela helgen.. Linus och jag har i alla fall passat på att mysa ihjäl oss, så det var ju mysigt i alla fall.
Igår morse åkte vi hem till stan, då Linus skulle till skolan (på en söndag - helt sinnessjukt! - men dem hade tydligen mycket att göra..) så jag låg ensam och sjuk i sängen och tyckte synd om mig själv. På kvällen tittade vi i alla fall på 'Vem kan slå Filip och Fredrik' och sedan på en hyrfilm, men jag somnade så ska se klart den idag tänkte jag.

Nu ska jag släpa mig iväg till köket och fixa lite frukost. Trots att jag knappt orkar resa mig upp, så måste jag ta mig upp till centrum idag också. Måste kirra lite hemlisar för L och jag firar ju tre år på onsdag. I övermorgon! Hej och hå. Känner mig lite lagom stressad då jag har idétorka, men det löser sig väl det med.


Världens godaste efterrätt! Varm banan med (smält) choklad och vaniljglass. Yummie!




Crap
Crap from: Anonym

haha usch va de där inte så gott ut??:P svart banan skal ju:P



<3333

2009-11-18 @ 12:16:12

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback