I used to laugh it of, I used to look the other way.


Fredag under dagen..
(Alla andra bilder är tagna under fredagskvällen (förutom pumpa-bilderna))



Friday: föreläsning på morgonen och sedan slöade jag hemma tills Linus kom hem. Kvällen spenderade vi med landet-ganget hemma hos Tobbe. Alkohol, kortspel, sällskapsspel och skitsnack. Kvällen slutade med att Linus låg och sov på kökssoffan medan jag, Tobbe och Carro lyssnade på chill-musik och spelade kort. Då var det dags att åka hem.. Men, mysig spontan kväll.


Fredagkvällens looks.

 
Saturday:
vaknade sent och låg kvar och kramades länge innan vi gick upp och åt toast till frukost. Låg i soffan halva dagen och tittade på How I met your mother och sedan åkte vi in till Norrtälje och handlade middag och massa snask. Rörde ihop världens godaste middag - kött, rotfrukter i ung och bea - och vi satt kvar länge och pratade med mamma Eva. Hon berättade en massa släkthistorier och vi skrattade gott. Vi avslutade kvällen uppe i soffan tittades på en komedi och snaskandes chips, dip och popcorn.




Sunday: svart hål.

Monday: upp vid halv tio, tröttare än tröttast och gjorde mig iordning. Föreläsning 12-15 och jag höll på att nicka till flera gånger. Köpte en topp, ett halsband och ett armband på vägen hem och sedan hamnade jag här. Är jättehungrig, men måste vänta på Linus (som aldrig kan masa sig hemåt..), så är inte så överdrivet glad. Avskyr att vara hungrig, blir på värdelöst humör. Hade hoppats på att träna idag också, men vi får väl se när L kommer hem..


Vi hade roligt i alla fall!



(I lördagskväll hade Linus och jag tänkt göra en pumpa, men alla pumpor var slut så vi gjorde två paprika-pumpor istället:
 
Visst blev dem söta?! :D







Crap
Crap from: Anonym

Fimpa, din tont!

2009-11-03 @ 13:33:50

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback