Du landade hårt du var nog alltid sjuk.

Thursday: efter att vi hade checkat ut skjutsade L hem mig och alla våra prylar och drog till skolan. Jag däremot promenerade upp till centrum och mötte upp Avin för en fika. Mysigt! Därefter drog jag till jobbet och efter många om och men hade grabbarna och jag riktigt mysigt. Fick en enorm bamsekram när jag gick därifrån, mina sötnosar. L hämtade upp mig, vi käkade middag, hängde framför en varsin laptop och sedan kröp vi ner under täcket och L larvade sig så att vi till slut skrattade så att tårarna sprutade. Hann med ett par Vänner-avsnitt innan vi somnade också.



Häromdagen, fil med hemmagjord müsli :D


Friday: hostan höll mig vaken ett bra tag i natt, så efter nattens få sömntimmar vaknade jag strax innan sju imorse. Tröttheten var dödande och förkylningen gjorde inte saken bättre. Men strax efter nio satt jag på dagens enda schemalagda föreläsning och antecknade febrilt. Heja mig! Slutade vid tolv och åkte hemåt och mötte till slut upp Carro för att käka lunch och ta igen lite tid. En varsin wrap respektive toast och en massa prat senare drog vi till Åhléns för att checka Dvd-boxar (köpte bl.a. en annan till Linus eftersom jag lämnade tillbaka Vänner-boxen) och sedan stack hon iväg till jobbet. Innan jag begav mig hemåt köpte jag nässpray och värktabletter; ett par örhängen, ett par strumpbyxor och hämtade ut två kurslitteraturer.
Mår inte alls bra, har grym huvudvärk, ont i halsen och är jättehängig. Ska bli skönt att åka ut till landet ikväll och vila upp sig. Måste dock plugga (har en hemtenta på 10-15 sidor att skriva!), men-men.. Om jag klarade skräcktentan klarar jag vadsomhelst!


YAAAAAY: i onsdags fick jag resultatet på den s.k. skräcktentan (juridiken).. OCH JAG FICK C!! Det är heelt sjukt! Jag tror fortfarande inte att det är sant. Jag var bombsäker på att jag inte skulle klara den och så får jag C (E är godkänt - C är jämförbart med ett VG). Förstår inte hur jag lyckades om jag ska vara ärlig för jag hade inte läst litteraturen och när jag skrev tentan kändes det helt kört. Statistiken är ju att en tredjedel kuggar och att medelbetyg är D-E. Det gör det hela ännu sjukare. Det tråkiga var dock att hälften av klassen skrev ett F (icke godkänt) och att alla i den andra klassen (som skrev samma tenta samtidigt som oss) klarade den. Hmms.
Men jag är så himla-himla-himla lycklig! Och lättad, herregud.

Förstår ni hur lycklig jag är?! :D



Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback