Du bär min luft i ditt bröst.


I onsdags firade Linus och jag tre år tillsammans. Det är sinnessjukt hur fort tiden har gått! För att fira checkade vi in på vårat hotell strax efter fem-tiden, vi gjorde oss hemmastadda och tog lite bilder (på de tio stora rosorna som jag fick bl.a.) och sedan åkte vi in till city och åt en mysig middag på Pizza Hut (tradition!). Efter den enorma pizzan och en utsökt efterrätt (banana split) var vi otrevligt mätta och åkte tillbaka till hotellet. Myste lite och tittade på TV och sedan skickade Linus iväg mig och när jag kom tillbaka hade han tänt ljus (mina favorit-doftljus!) överallt och så bytte vi presenter. Eller ja, det visade sig nämligen att vi hade köpt samma sak till varandra! dvs. Vänner-boxen. Helt sjukt! Vi konstaterade att vi känner varandra alldeles för bra och att vi tillochmed tänker likadant. Men det var mysigt ändå. Kvällen fortskred och vi myste framför TV:n, duschade och njöt av varandra.


Morgonen därpå vaknade vi vid nio-tiden och tog hissen (fastän jag lovat mig själv att aldrig åka hiss igen) ner och käkade så mycket god hotellfrukost att vi nästan sprack. Väl uppe på rummet igen kröp vi ner i sängen ett tag innan vi duschade och gjorde oss i ordning och checkade ut prick kl. 12.





Jag älskar dig mycket.
Tack vare dig har jag hittat hem.



Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback