Underbara minnen.

Håller på att städa och hittade detta fina-underbara-egengjorda presentkort:


... Som jag fick på min 17 års-dag av min dåvarande bästa vän (och nuvarande pojkvän) Linus.


"GRATTIS
till min nästan alldeles egna tönt och finnjävel, Jessi
som fyller 17 år idag!

(Kör hårt fan, bara ett år kvar till körkort, sena nätter, vilt festande och folköl.
Du har ju i och för sig redan tjuvstartat på Club La Vela, men ändå.)
(Och bara tre år kvar tills du helt själv får ta färjan hem till Finland.)

Och jag tänkte att jag skulle ge dig något alldeles särskilt nu när du blivit så förbannat jävla gammal..
HELT ENKELT - EN HELDAG MED MIG PÅ GRÖNA LUND
Där jag står för vartenda jävla öre ;) Du väljer dag och om vi ska gå bara vi två eller fler.

Pussar och kramar
från din tönt och bondjävel Linus."


Crap
Crap from: Carro

Åh, minnen! Minns den sommaren som om den var igår. Puss

Crap from: Jessi

(L)

2009-11-04 @ 22:52:04
URL: http://fallingawaywithyou.blogg.se/

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback