You don't know what you got 'til you're missing it a lot.



Friday:
skjutsade svärföräldrarna till Arlanda tidigt igår morse, hemma i Vällingby åt vi sedan en rejäl frukost och sedan drog Linus till skolan. Jag gick och lade mig och tvärdäckade, vaknade vid ett-tiden, fortfarande lika trött. Slappade och försökte piggna till (utan framgång) och sedan gjorde jag mig i ordning. Mötte L uppe i centrum och vi köpte ett par ramar, badrumshanddukar och ett armband och lite smink till mig. Därefter åkte vi hem till landet där ett mörkt och tomt hus väntade. Vi tände en brasa, lagade fajitas (stavas?) som vi avnjöt framför Idol. Låg och myste i soffan hela kvällen tills vi somnade - helt underbart mysigt och efterlängtat.


Saturday:
är hemma hos föräldrarna igen, kom hit för någon timme sedan. Är fortfarande dödstrött och har huvudvärk :( Nu ska jag pyssla lite med alla foton, måla naglarna, plugga och sedan göra mig iordning inför kvällen. Först blir det middag och sedan Winnerbäck med Tobbe och Lina. Woho!


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback