AUTUMN.


Hallå-hallå:
Linus och jag hade myskväll igår, tittade på Idol, en film och åt popcorn. Pratade massor och kom i säng alldeles för sent.
Imorse vaknade vi av att SEX (6!) getingar surrade runt i vårat rum. Förstår ni vad jag säger? SEX getingar i SAMMA RUM i OKTOBER. Somethings wrong. Really wrong. Linus sprayade i hjäl allihop med insektsspray efter många om och men. Vi kan nästan härmed konstatera att dem jävlarna har byggt bo inomhus, antagligen i vårat rum (såklart!). Fyfaan. Vet inte om jag vågar sova där i natt..

Är som sagt hemma i stan och håller i skrivande stund på att göra mig iordning. Ska kila upp till Apoteket, Bolaget och byta en väska till mamma. Sedan ska jag möta upp Hermon och ta en promenad i höstsolen. Tänkte haffa kameran och passa på att ta massor med fina höstbilder.


Kallt, frostigt och soligt imorse ute på landet.

Crap
Crap from: Leia

Bor du ute på landet?


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback