I feel warm locked in your arms.

Monday: hade föreläsning 13-16 som vanligt, dock bör nämnas att jag fick tillbaka min hemtenta - hade lyckats skrapa ihop ett B (hade hoppats på ett A, men what the hell.. första hemtentan någonsin på högskolan och jag får nästan högsta betyg, det är fan inte dåligt) och inte alltför otippat fick vi godkänt (vilket var max) på grupparbetet. Kändes fett bra. Efter föreläsningen gick jag bort mot KTH och fick sitta och vänta alldeles (alldeles!) för länge på min inte alltför effektiva och snabba pojkvän. Fördrev tiden med att äta en mandarin, choklad och prata med Carro i telefon, så jag överlevde. Eller nja, jag frös halvt ihjäl, men annars så. Vi möttes till slut upp i kylan och skyndade hem, bytte om och sprang upp och köpte ett varsitt träningskort. Japp, nu jäklar är det dags. Vi svettades i en och en halv timme inne på gymmet också. Känns förbannat bra att verkligen ha fått asset ur vagnen. Hemma åt vi sedan en nyttig och makalöst god wok-middag, duschade, drack té och myste i sängen.

Tuesday: ingen föreläsning, vilket var hur skönt som helst. Däremot jobbade jag 16-19 as usual och det var längesedan killarna och jag hade en sådan dålig dag som idag. Att ta hand om två trötta, skrikande och gråtande barn är inte det roligaste man kan göra.. Jag överlevde. Mötte upp Linus och vi åkte hem tillsammans. Efter middagen satte vi oss och pluggade, jag hann ju inte plugga i måndags som jag hade planerat, så jag tog igen det igår istället. Duktigt! Innan vi gick till sängs drack vi té och pratade.



Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback