You're not the one you used to be.

God morgon onsdag: vaknade för lite drygt en timme sedan av att Linus messade och sade att det snöade, varpå jag slet upp persiennen för att se efter. Det snöade som attans och jag blev lite lycklig.

Har varit ganska effektiv sedan jag vaknade, vilket hör till ovanligheterna. Har hunnit duscha, sminka mig och äta frukost - på en timme! Det är inte illa för att vara jag. Nu är det bara håret kvar att föna och så måste jag kasta på mig lite kläder förstås, sedan är jag redo att möta den här dagen också. Ska dra iväg på en föreläsning om 45 minuter, så det bör jag ju hinna. Måste vänta in Linus' pappa också som ska komma och hämta ett par nycklar. Men-men, effektivitet is the shit.

Efter föreläsningen ska jag möta upp Linus och sedan ska vi spendera eftermiddagen och kvällen inne i stan. Vi ska strosa runt i lite butiker, käka middag och gå på bio. Vardagslyx!


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback