You know I love you so.


Äntligen över!
Tentan gick förvisso käpprätt åt helvete, så jag kommer garanterat få göra omtenta, men ändå. Det är över för den här gången! Och det känns så himla bra. Dock är det inte konstigt att så många kuggar (löjligt svårt och tillkrånglat, frågor på saker vi inte gått igenom (inte heller kurslitteraturerna) och jaa..), utan jag tycker nästan det är konstigt att så "många" klarar den. Hmms. Om tre veckor kommer domen, så fram tills dess ska jag vara glad-glad-glad.

Efter färdigskriven tenta kastade jag mig ut i kylan och begav mig hemåt. Kilade in i ett par butiker på vägen hem och kom ut med inte mindre än tre nya plagg - två tunikor och en kjol - vilket gjorde mig på betydligt bättre humör. Linus kom hem en stund senare med kebab, en hyrfilm och lösviktsgodis. "Vi måste ju fira att din tenta är över och när man skrivit tenta är man värd lite onyttigt!" Vi åt och tittade sedan på filmen (Linus somnade - inte jag!!), men det var hur underbart som helst. Kom i säng strax efter tolv.

Torsdag idag och jag struntade i föreläsningen imorse. Tyckte att det var okay med tanke på hur mycket jag pluggat de senaste veckorna. Sov till halv elva, men är fortfarande jättetrött, så tur att jag inte försökte mig på att gå upp halv sju i alla fall. Ska styra upp naglarna idag som har sett ut fruktansvärda ut x antal veckor, så det är på tiden att skämma bort dem lite. Sedan ska jag antagligen (om inget sjukt händer) jobba i eftermiddag. Och sedan träna ikväll.


Bilder: Turkiet of course. Vill tillbaka!!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback