I'M YOURS.

Friday: föreläsning 13-16 och sedan stressade jag hem. L och jag slängde ihop alla prylar, kastade in i allt i bilen och sedan gick vi en mysig promenad i höstluften och bland alla prasslande löv. Ih! Stressade därefter in till stan, slängde i oss ett varsit meal på Donken och sedan slog vi oss ner i biomörkret. Vi såg 'The ugly truth' - bättre och roligare än jag trodde! Efter filmen åkte vi hem till landet, kröp upp i soffan, men vi somnade ganska snabbt båda två.







Crap
Crap from: Anonym

Vad smal du blivit :) Framförallt på benen tänkte ja =)) överdelen ser man ju inte för de e massa kläder men skilldnad på benen:P:)



<3 hallonbåt

2009-10-04 @ 21:44:09
Crap from: Jessi

Haha! Ska jag ta det som en förolämpning (dvs jag var tjock förut?) eller som en komplimang? ;)



Nä, men tack.. fast jag är nog lika smal/tjock som jag alltid varit :P



2009-10-04 @ 22:24:28
Crap from: Anonym

hah neej de va positivt gumsan:)) haha

sluuuuuta du et att ja inte mena så:)

2009-10-05 @ 19:35:32

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback