It's time for the lowdown.


Hello monday:
vilken produktiv dag! Startade dagen med en utsökt frukost, tog därefter en dusch och gjorde mig i ordning. Tog sällskap med mamma upp till centrum, där vi sprang runt och uträttade ett par ärenden. Köpte ett par nya stövlar, en tee (t-shirt-klänning), en ny duschboll, en t-shirt att träna i, en vattenflaska, lite prylar på Apoteket och så hämtade jag ut en kurslitteratur. Kul för mig, mindre kul för kontot. Linus anslöt sig (mamma gick hem) under tiden och han köpte ett par t-shirtar och nya träningsskor. Traskade hem och bytte om och sedan drog vi till gymmet och svettades en timme. Känns SÅ bra att komma igång med träningen igen, det är minst sagt på tiden! Imorgon kommer det nog dock inte vara lika roligt, kommer dö av träningsvärk.. Men-men!
Efter middagen tog jag en mörk och mycket (jag menar MYCKET) kall, men mycket mysig promenad med Carro. Pratade om allt och ingenting som vanligt. Sedan jag kom hem har jag duschat och pluggat. Duktigt!


Nu tänkte jag lägga ner pluggandet och slappa framför TV:n. Känner redan nu hur träningsvärken börjar komma smygande..

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback