Do you feel like a puzzle, you can't find your missing piece?

Tuesday: försov mig imorse, inge vidare roligt sätt att starta dagen på. Min dag blev even better när jag missade tuben med (seriöst) 2 sekunder (idioten som körde tittade på mig, stängde förardörren och drog - TACK!) och därmed kom en kvart för sent till föreläsningen. Fan vad underbart det är att åka kommunalt! Hade (en ganska intressant) föreläsning 12-15 och sedan fördrev jag tid tills jag mötte upp L vid S:t Eriksplan en timme senare. Vi slog oss ner på Bönor&Bakat (favvocafét!) och åt deras utsökta mackor och värmde oss med en varsin latte respektive chailatte. Himla-himla mys och självklart lite nostalgiskt. Slängde oss ut i kylan nästan två timmar senare och åkte hemåt. Kom hem till landet för en dryg timme sedan och since then har vi gått en promenad, samt ätit en smaskig soppmiddag.

Ikväll blir det (inte heeelt otippat) mys i soffan och imorgon är jag ledig! Skulle btw ha jobbat idag, men barnen var sjuka så pappa Gustaf var hemma och VAB:ade. Känns lite jobbigt att förlora cash, men L och jag fick ju en mysig eftermiddag tillsammans istället, så jag hänger inte läpp för det. Är förresten "ledig" (inga föreläsningar innebär ju att man ska plugga hemifrån, så ledig och ledig.. det är väl en definitionsfråga) hela veckan. Nästa föreläsning är den 12:e, fett nice. Men-men, måste som sagt plugga en hel del hemma, men jag slipper iallafall sitta och åka fram och tillbaka till skolan.

(Helvetesjävla fitt-blogg.se! Text och bilder hoppar runt och hamnar helt åt helvete fel. Blir vansinnig snart. Funderar på att byta blogg-portal.. det här fungerar inte längre.)






Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback