There's a truth in your eyes saying you'll never leave me.

God morgon: sitter i köket och har precis ätit lite frukost, känner mig aningen bättre till mods idag. När Linus kom hem höll han om mig precis som jag hade längtat efter och innan vi somnade låg vi och pratade en stund. Jag är så glad att jag har honom. Sov i nio timmar i natt, men var ändå helt dödstrött när jag slog upp ögonen vid tio-tiden. Sjukt och fett drygt. Känns som om jag aldrig sover tillräckligt, är fruktansvärt trött oavsett antal sömntimmar och på kvällarna skulle jag lätt kunna gå och lägga mig och somna vid 21. Vadfan är det?

I eftermiddag ska jag jobba, blev ju inge jobb i tisdags då grabbarna var krassliga, men dem mådde tydligen bättre idag så då får jag spendera eftermiddagen med dem. Mys! Ska hämta dem på dagis kl 16 i vanlig ordning och sedan kanske det blir lekparken. Vi får se. Innan jag sticker iväg funderar jag på om jag skulle få lite plugg gjort, men har verkligen ingen motivation idag. Men det är väl bara att ta sig i kragen och hålla käften.

Imorgon smäller det. Neurologen kl. 14.00. Och jag ber till Gud att han kan hjälpa mig.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback