I’ll give my whole life, I'll give my only light.

Status: har mat-och-vilo-paus i mitt ihärdiga tentapluggande. Fyfan, roligare har man ju haft det. Känns som om jag kommer kugga stenhårt på tentan hur mycket jag än pluggar, men-men.. Det vore ju synd att ge upp redan, eller hur?

Igår var en bra dag i alla fall.. Efter föreläsningen mötte jag upp Linus (som suttit i skolan och tentapluggat ett par timmar) och åkte till Bönor&Bakat och åt och mös, vardagslyx när den är som bäst! Var dödstrött när vi kom ett par timmar senare, men satte mig och pluggade (och käkade middag) tills Linus tvingade med mig upp till gymmet. Hade varken tid eller ork, men det kändes fett bra efteråt. Kraschade i sängen efter att ha duschat och sedan somnade jag som en stock.

Nu ska jag fortsätta pluggandet med Takida på låg volym i bakgrunden.

På tal om Takida förresten.. Förra helgen, Linus, jag, Niklas och Carro sitter i bilen på väg ut till landet. Vi lyssnar på Carro's Takida-skiva..
Carro: Höj volymen! Jag hör ju ingenting.. Det är tunnelns fel!
Jag: Haha, vad har tunneln med saken att göra?
Carro: Jamen, det är ju ingen mottagning!
Jag: Haha, har du mottagning till CD-skivan eller?
Carro: Haha, det är så när man lyssnar på radio ju!

Så söt :)




Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback