I've been trying hard to reach you 'cause I don't know what to do.

Wednesday: föreläsning 13-16 och sedan mötte jag upp Linus vid Odenplan. Vi haffade tuben in till centralen där vi kikade i butiker, åt wok till middag och sedan köpte vi popcorn och slog oss ner i biosalongen för att titta på 'Flickan som lekte med elden'. Fantastiskt bra, men lite väl blodig kanske. Vi hade det hursom väldigt mysigt. På tuben hem sprang vi på Linda (hur längesedan som helst vi träffades) så vi pratade igen lite tid på vägen hem. Kvällen spenderade jag i sängen tittandes på 'Bonde söker fru' på webTV:n, medan Linus pluggade. Dock hann vi både med en kopp té, lite mysprat och ett 'How I met your mother'-avsnitt innan vi somnade.

Thursday: har varit vaken ett tag och ska strax kila iväg på ett läkarbesök. Känns som om jag är där jämt, men-men. Dricker té för att värma mig, det är hur kallt som helst här inne! Dagen hade jag tänkt spendera tillsammans med lagboken och en del annan kurslitteratur, samt ett par instuderingsfrågor. Det är dags att börja tentaplugga nu, så det är bara att ge järnet. Och ikväll ska Linus och jag antagligen träna. Spännande torsdag!



Gårdagens varma outfit.



Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback