No one ever said it would be this hard.

Dagarna som gått: tentapluggade HELA helgen; studiecirkel med några från klassen i måndagsmorse, sedan frågestund inför tentan; regnig kvällspromenad med Linus; läkarbesök igår förmiddag med Carro som stöd och sedan jobb på eftermiddagen..

Sedan är vi framme på idag och jag sitter dödstrött och panikpluggar de sista timmarna innan tentan. Bah. Linus gick upp halv fem imorse och snäll som jag är kravlade jag mig upp och gjorde frukost till honom (så att han skulle hinna). Fick blodtrycksfall för att jag var så äckligt trött. Somnade inte om förrän strax innan sju och vaknade två timmar senare. JAG ÄR TRÖTT! Vill helst lägga mig ner och sova, men istället måste jag titta igenom allt en sista gång. Har inte ens läst all kurslitteratur och betygsstatistiken för den här tentan är inget vidare (en elev på tre år har fått A, medel ligger på D-E) så jag känner mig inte sådär överdrivet självsäker faktiskt. Men jag hoppas att alla håller tummarna för mig kl. 15-18 idag!

Dags att bege sig tillbaka in i lagboksdimman!


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback