They’re just living in my head.

Last days: ointressanta föreläsningar om obegripliga saker; timmar och timmar och åter timmar tentapluggandes; cafémys med Linus; kvällspromenad med Carro; tre kvällar (denna vecka) svettandes på gymmet; konstant huvudvärk och stress; ledigt från jobbet; ett dygn på landet. Ungefär så kan man fatta denna vecka, inte världens roligaste vecka, men den har som sagt bjudit på en del ljusglimtar.

Status: sitter och tentapluggar (no shit?) och har varit ganska produktiv idag. Plöjde igenom de sista 30 sidorna i kurslitteraturen 'Civilrätt' - har nu bearbetat hela boken! - vilket känns bra. Håller på med en gammal tenta nu, men det går sådär. Luriga och svåra frågor är ingen hit när man har bedövande huvudvärk. Men dagens mål är att köra igenom hela tentan och sedan kunna allt som den har behandlat. När jag är klar med det ska jag springa upp till Systemet och Apoteket och sedan köpa med mig sushi hem. Tänkte överraska Linus med lite öl och sushi när han kommer hem - han har suttit och skrivit tenta sedan kl. 14 idag (slutar 19), så jag tycker att han förtjänar lite lyx.


Och så här ser jag ut idag!


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback