So much more than words can say.

(Inlägget skrevs för två månader sedan och jag orkar inte ändra på någonting, så det får vara såhär.)

ÅH-ÅH-ÅH: jag vet inte var jag ska börja. Linus och jag kom hem tidigt i lördags morse, efter en helt förbaskat underbar vecka nere i Marmaris, Turkiet. Bästa veckan någonsin, bästa veckan i mitt liv. Seriously.

Vi har stekt vid poolen och stranden, badat-badat-badat, varit på turkiskt bad (bastu, kroppsskrubbning, tvålmassage och oljemassage - underbart!), åkt på båtutflykt i den turkiska skärgården en hel dag, ätit frukost på den stekheta terassen, gått strandpromenaden ner till hamnen om kvällarna, ätit middag och haft utsikt över havet, nattbadat i månljuset, varit på turkisk marknad, varit på en fantastisk restaurang i grannstaden Icmeler, druckit drinkar, suttit på vår takterass om nätterna och pratat-pratat-pratat (och druckit drinkar), shoppat i souvenirbutikerna.. Vi har slappnat av, tagit hand om varandra, blivit nykära, älskat. Det här var något av en nystart, en början på en ny fas i vår relation och gemensamma liv. Och hur löjligt det än låter, så var det här inte bara en resa, det var så mycket mer. Det var verkligen det. 'Det bästa jag gjort' - är de enda ord jag kan komma på. För det sammanfattar det hela ganska bra (så bra det går att sammanfatta i ord vill säga..).

Om det är någonting jag vill göra om i mitt liv, så är det den här resan. Precis samma, en gång till.



(Mängder med pics finns på FB!)


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback