-

Jag är på tidernas sämsta humör och hatar allt och alla. Jag är trött på bo hemma; jag hatar att ha ont i huvudet och nacken hela-hela tiden; jag hatar att 'den där skiten' aldrig går över och att jag inte ens vet vad det beror på och det gör mig helt skiträdd; jag hatar att jag är trött hela tiden; jag hatar att jag aldrig kan slappna av; jag hatar att jag fortfarande går runt och tänker på det varje dag; jag hatar att jag hindrar mig själv från att vara den jag vill vara; jag hatar att jag aldrig tar mig i kragen och gör någonting åt allt som jag kan påverka själv; jag hatar-hatar-hatar mitt liv.

Jag orkar snart inte mer.


Crap
Crap from: Carro

Du vet att jag finns ett samtal bort.. <3

2009-09-24 @ 22:28:14

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback