And we sing, sing without a reason to never fall in love.

TJOOHOO: blev en myspys kväll igår på landet, vi åt middag framför Idol, kramades under täcket och somnade framför Friends. Det blev en kort, men mysig kväll alltså.. Vi somnar ju i princip så fort vi sätter oss i soffan, inte okay. Men-men.

Är hemma hos mina föräldrar nu och jag känner att jag verkligen kvävs i mitt flickrum snart. Vill inte bo kvar här längre. Imorgon ska Jimmy och jag (L jobbar då med) gå på en förhandsvisning av en lägenhet i alla fall, så det går ju framåt, sakta men säkert..

Nu ska jag hoppa in i duschen, för sedan väntar en mysig höstfika med Avin. Får se var vi hamnar, men jag hoppas på en kylig uteservering i solen. Hoppas bara att min huvudvärk (...) ger med sig, för jag står inte ut längre.


Back in the days.. Jag och Avin, tre och ett halvt år sedan, på Carro's 19 års-dag.


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback