Don’t you wanna just curve away, when it's such, it's such a perfect day.

Hallå-hallå: dem senaste dagarna har jag fullkomligt grävt ner mig i plugg. Men.. idag är det över!! Hallelujah moment. Två redovisningar och två inlämnade arbeteten idag, känns hur bra som helst. Nu väntar fyra dagars ledighet (förutom att jag jobbar ett par timmar imorgon, men-men). Imorgon ska jag äntligen luncha med min kära vän Jojjo och det är ungefär så jag har tänkt spendera dessa dagar - med vännerna. Känner att det är precis det jag behöver.

Är helt sjukt trött, har huvudvärk och känner mig allmänt ur form.. Men som sagt, är så glad och lättad att första momentet i den här kursen är avklarat. Ikväll ska Linus (som skulle varit hemma för en halvtimme sedan..?) och jag äta mintchoklad och mysa framför Idol. Längtar :)

BTW: min läkare ringde igår och ändrade min tid så att jag fick komma redan igår (istället för imorgon), så jag fick provsvar (blodprov) och svar från min magnetröntgen. Mitt blodvärde hade gått upp (men låg dock fortfarande lite för lågt) och röntgen visade att allt stod rätt till i min nacke (HMMS?). Så nästa steg är nu besöket hos neurologen i början av oktober och om inte han/hon kan hjälpa mig, skulle jag kontakta min läkare igen och sedan gå vidare "tills vi kommer till klarhet med det här". Är ganska skeptisk om jag ska vara ärlig. Vill verkligen inte vara negativ, men jag kan inte låta bli att befara att jag aldrig kommer att bli bra, knappt ens bättre..

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback