And when she breaks down and makes a sound, you never hear her.

God morgon: Hemma i Sthlm igen, efter en bra helg ute på landet. Helgen började redan i torsdags för mig egentligen, men min och Linus' gemensamma började i fredags förmiddag. Efter att ha fixat barret -klippt och slingat - packade vi ihop väskorna och åkte ut till vischan. Stannade i Kista på vägen ut och Linus hittade en snygg höstkofta och två t-shirtar, och jag en "jacka". Hem, pudrade näsan och sedan stressade vi hem till Jonte och Annie. Där blev det middag, sällskapsspel, vin och cider och massa prat. Mysig kväll!




Lördagen spenderade Linus och jag hemma i soffan och inne i Norrtälje. Efter att ha slängt ihop en taco-middag och fixat oss snygga fick vi skjuts hem till Tobbe, där hans fölsisfirande var i full gång. Efter många om och men, blev natten lyckad. Det dansades, pratades, dracks, skreks och sjöngs. Linus och jag kom hem vid halv sex och däckade en halvtimme senare.






Fler bilder kommer!!


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback