Can't you see the grass is greener where it rains.

Hallå-hallå: Carro och jag gick en långpromenad i höstluften igår eftermiddag och pratade-pratade-pratade. Alltid lika mysigt och bra. På kvällen åt Linus och jag middag tillsammans och sedan tog vi en kvällspromenad och pratade igenom saker och ting. Vi bestämde oss igår, att vi ska göra det här tillsammans nu. (Luddigt och osammanhängade och obegripligt för dem som inte vet vad jag pratar om, men mer info kommer antagligen snart - vill inte säga för mycket här i bloggen om en sådan här stor sak än) Men det känns jättejättejättebra och spännande och jag kan knappt vänta, men samtidigt känns det (såklart) läskigt. Men jag tror att det kommer bli bra, så länge vi har varandra så känner jag mig trygg. (Och nä, jag är INTE gravid, om någon skulle tolka det så :)) När vi kom in igen myste vi framför Ensam mamma söker och sedan satte han sig och pluggade och jag somnade.

Måndag idag. Var i skolan en timme på förmiddagen, introduktion till juridiken. 2/3 kuggar tentan. Känns lite sådäär, om jag ska vara ärlig. Men det är bara att plugga järnet om man ska ha någon chans. Beställde iallafall hem lagboken nyss, så det blir nog bra. När jag slutat promenerade jag bort till KTH och mötte Linus och sedan åkte vi hem tillsammans. Rörde ihop wok - Linus favorit - som vi kastade i oss.

Nu är Linus ute med grabbarna, dem har "grabbkväll". Så jag tänkte passa på att måla naglarna, ta en lång dusch och vara allmänt kvinnlig. Sedan ska jag bänka mig framför 'Idol' och 'Svenska Hollywood fruar'. Baaara slappa.


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback