Där stod ju du som alltid skulle va min.

Woohoo: fredag idag, och jag lovar att ingen är gladare för det än jag. Den här veckan har varit tuff; föreläsningar, grupparbeten, jobb, sömnbrist, förkylning, stress, oro.. Allt på en gång. Men idag är det som sagt fredag och jag är dessutom ledig, så livet känns lite lättare. I eftermiddag ska jag släpa med karln och leta efter en ny skinnjacka till mig och sedan bär det av ut till landet! Både Linus och jag är förkylda så helgen ska dock till största del spenderas under täcket, men det är mysigt det med.

Veckans ljusglimt var i alla fall tisdagen. Förmiddagen spenderade jag med min 
Carro (länkar så att det är lättare att hålla i sär vem som är vem) inne i stan. Pratade ikapp den senaste månaden, kollade i butiker (jag köpte en väska!) och drack en varsin chailatte. Himla mys! Och extra mysigt eftersom vi inte har träffats på evigheter och eftersom jag har saknat henne. Sedan jobbade jag 16-19 och vid åtta-tiden (efter att ha stressat hem och bytt kläder) gick jag och mötte min andra älskade Carro. Vi promenerade och pratade-pratade-pratade och till slut hamnade vi på en bänk där vi satt i mörkret och pratade ännu mer. Tror inte ens att jag behöver tala om hur bra det var, det förstår nog alla ändå, inte minst Carro. Kom hem vid tio, åt lite och sedan kom Linus hem och vi låg och pratade en stund innan vi kastade oss i säng. Det var som sagt en underbar-underbar dag.

 

Kom för övrigt precis hem från Vällingby, var uppe på banken och uträttade ett par ärenden, samt utökade mitt sminkförråd. Ska strax slänga i mig en sen lunch och sedan packa inför helgen. Känns så märkligt att bara åka ut till landet på helgerna, det senaste året har vi ju i princip bott fifti-fifti inne i stan och på landet. Men nu är det som sagt precis som förr - när vi gick i skolan - stan på vardagarna och landet på helgerna. I och för sig så uppskattar jag landet så mycket mer när vi är där ute mer sällan, så det är väl bra.




Crap
Crap from: Carro

Det var bäst baby! <3

2009-09-04 @ 20:38:34

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback