Fuck me.

Saturday night update:
vi ställde oss och bakade muffins ändå, så sedan tände vi ljus, drack té och åt nybakade chokladmuffins framför filmen 'Forrest Gump' - vet inte hur mågna ggr jag sett den, men det är så fin. Hann med ett par Friends-avsnitt också innan vi gick och lade oss.

Sunday: mår inte alls bra, inte-inte-inte alls faktiskt. Näsan rinner och halsen gråter, känner mig helt utslagen. Jag har legat i soffan oavbrutet hela dagen, med undantag då jag gått på toa eller ätit.

Sitter och laddar upp en massa Turkiet-bilder på Facebook, medan Linus pluggar. Om en timme börjar Ensam mamma söker - ett av mina favoritprogram! - så då ska jag krypa ner under täcket och mysa. Förhoppningsvis gör Linus mig sällskap (och fixar té till mig) :)


(Bilder: Turkiet. Vackert par va?)


Crap
Crap from: Curry

Ge fan i att röka Jessi. Det är så jävla dumt.

Jag vill gärna ha dig kvar som 80-åring, tack så mycket.

2009-09-07 @ 10:07:06

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback