I'll follow you until you love me.

Status: INTE BRA. Mår fortfarande som ett as - har huvudvärk, fryser och svettas, känner mig svimfärdig så fort jag reser mig upp, hostar.. Vill inte mer.
Linus och jag hade det mys igårkväll i alla fall. Tittade på Idol och gosade tills vi somnade. Ibland vet jag inte vad jag skulle ta mig till utan honom. Nu ska i alla fall sätta mig och ringa ungdomsmottagningen (hade en inbokad tid hos dem igår, men den avbokade dem pga. sjukdom - yay) och försöka fixa en ny tid så fort som möjligt. Men vi vet väl alla hur lätt det är..

Imorgon kl. 09.00 ska jag befinna mig ute i Farsta. Jag har aldrig varit där! så vi får väl se hur det går. Jag och min grupp (skolarbete) ska göra en intervju där, mer än så vet jag faktiskt inte. Efter det ska jag upp till vårdcentralen och ta nya blodprover, samt boka in en läkartid. Hoppas bara jag mår bättre så att jag inte faller ihop någonstans på vägen..



Förra hösten.


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback