It's panic all the way.

Good morning: vaknade för en timme sedan, har ätit havregrynsgröt till frukost och sedan slappat här. Ska strax ta tag i mig själv och plugga lite innan jag sticker iväg till jobbet. Är inte alltför taggad på att jobba idag, då Peder varit magsjuk i helgen.. Hoppas fan att det inte fortfarande smittar. Hua, min värsta mardröm typ.

Känner mig fortfarande förkyld och har huvudvärk, så är på ganska uselt humör. Klagoblogg idag känner jag. Men-men, vad ska man annars ha en blogg tilll egentligen?

(Jag vill verkligen-verkligen-verkligen inte. Vad som helst, men inte det. Och jag är så trött på att det alltid är jag som behöver lida, att det alltid är jag som måste knipa igen och hålla käften, att det alltid-alltid-alltid är jag som måste "anpassa" mig. För mig finns det ingenting värre än att behöva utsättas för det där och jag tror inte att någon förstår hur fruktansvärt det är för mig. Det är ångest och panik för mig, så allvarligt är det. Och jag orkar inte, inte ännu en gång. Jag slutade orka för längesedan, men nu är det verkligen stopp. För jag frågar mig själv om det verkligen är värt det?)


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback