Still it's such a beautiful night, oh love don't let me go.

Friday update:
när Linus kom hem åkte vi och kollade efter en ny skinnjacka till mig. Mamma hade tipsat om en butik och tur var väl det, för med mig därifrån hade jag en fett snygg skinnjacka i bikermodell. Åkte hem till landet därefter, åt middag och vid nio åkte vi hem till Tobbe och umgicks med ganget. Vi spelade lite spel och pratade, men varken Linus eller jag mådde något vidare (och var därmed säkert ett uselt sällskap), så vi var hemma redan vid halv ett. Hällde i oss en varsin kopp té och somnade kort därefter.

Saturday: mår sämre idag än igår och jag är livrädd för att jag har fått svininfluensan. Linus och jag har legat i soffan hela dagen, han har spelat TV-spel och jag har tittat på SATC, mysigt. Åt precis middag ute på den höstkyliga altanen och nu ska jag återigen bosätta mig i soffan under täcket. Förövrigt är jag sjukt sugen på muffins (?), men det känns ju lite överkurs att ställa sig och baka nu..


Båda bilderna är tagna i Turkiet. Insåg att det är skam att fler inte har kommit upp här än..


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback