I see a storm bubbling up from the sea and it's coming closer.

Hello-hello thursday: begav mig som sagt ut till Farsta tidigt imorse. En timme på tuben, roligare har jag haft det. Anna klev på i Slussen och resten av gruppen mötte vi upp i Farsta centrum. En timmes intervju med två barnpsykologer senare hade vi samlat in allt material vi behövde och tackade för oss. (Kanske ska tillägga vad det är vi håller på att kartlägga - vi ska skriva en rapport där vi redovisar/beskriver/kartlägger en utredning av ADHD, dvs. hur får man som barn diagnosen ADHD?). Satte oss på ett café och kollade igenom materialet och pratade lite om hur vi ska gå vidare och sedan sade jag hejdå och åkte hem till Vällingby igen.
Mötte upp mamma och knatade upp till vårdcentralen - tog nya blodprover (det är fanimig ett under att jag har något blod kvar efter alla prover) och bokade in en ny läkartid (måste träffa min läkare innan besöket hos neurologen i början av okt). Innan vi gick hem gjorde vi ett ärende på banken och jag köpte tre par söta trosor och en halsduk på Gina.

Sedan jag kom hem har jag ätit lunch, legat en stund på min nyinköpta spikmatta (testa!) och den senaste timmen har jag suttit i telefon med Com Hem's kundsupport. Tvillingkortet i min digitalbox fungerar nämligen lite när det vill, så nu skulle killen registrera om det och inom en timme skulle det fungera som vanligt. Vi får väl se.

I övrigt så mår jag ungefär likadant som igår, dvs. inge vidare. Huvudvärken jag har haft de senaste dagarna får mer än gärna försvinna. Usch-usch.



Bjuder på en suddig höstoutfit - min nya skinnjacka och halsduk. Love it!


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback