There's a cold war coming, on the radio I heard.

Monday: skola 9-15 - seminarie och grupparbetsträff. Varit löjligt trött hela dagen och huvudvärken vägrar att släppa. Efter att ha tryckt i mig ett par kakor (sötsug!) när jag kom hem lade jag mig på spikmattan och slocknade en stund, underbart skönt och avslappnande. Dock bör väl tilläggas (för intresseklubbens anteckningar menar jag) att jag fortfarande har ont. Har hunnit med att plugga en del nu också på kvällen, så det går framåt.

Linus och jag ska hoppa in i duschen nu och sedan krypa ner under täcket och mysa. Vi ses ju knappt längre under veckorna (förutom någon timme kvällstid, men det räknas knappt) så man får ta vara på den lilla tid som ges.



Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback