It takes no time to fall in love.

Saturday:
världens mysigaste fika med Carro. Vi pratade om det mesta som går att prata om medan vi drack té och åt sött. Kvällen spenderade Linus och jag ute på landet, lika myspys som vanligt.

Sunday: återigen en mysig fika, denna gång tillsammans med min andra Carro. Vi hann med lite shopping också, dock endast fönstershopping för min del, då jag lovat mig själv att inte köpa något mer på ett tag. C däremot hittade en massa fina höstkläder. Under eftermiddagen har jag skivit klart min del till grupparbetet och har nu precis skickat iväg det till mina gruppkamrater för lite feedback.
Ska lägga mig på spikmattan ett tag nu (har migrän) innan Ensam mamma söker börjar. Sedan har Linus och jag en LOVEFiLM-film att se ikväll också.

God natt!


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback